close

 

【Filous - Better Off】

 =========================================

 

Filous - Better Off 

 

 

 

A thousand hugs, a thousand lies

千個擁抱 千個謊言

Sweet love and endless fights

甜膩似蜜的愛與永無止境的爭拗

Low vibes and high rides

低沉的氣氛與高架的過山車

Made me lose my mind

讓我喪失理智

 

 

When I need you close at hand

當我需要你是伸手可及的時候

You turn your back on me again

你卻拒之門外

I'm longing for my love again

所以現在我再燃起對愛的渴望

I need you to understand

你也一定要明白

 

 

After days and nights we spend

經歷我們渡過的這些日與夜後

I'm not better off with you

跟你在一起我沒有過得更好

I'm sick and tired

既疲累不堪又厭惡不已

I can't pretend I am better off with you

我無法假裝跟你共處時很美好

After days and nights we spend

經歷我們渡過的這些日與夜後

I'm not better off with you

跟你在一起我沒有過得更好

I'm sick and tired

既疲累不堪又厭惡不已

I can't pretend I am better off with you

我再也無法假裝跟你共處時很美好

 

 

I'm not better off, better off with you

與你共處 我沒有過得更好

I'm not better off, better off with you

與你共處 我沒有過得更好

I'm not better off, better off with you

與你共處 我沒有過得更好

I'm not better off, better off with you

與你共處 我沒有過得更好

 

 


A thousand hugs, a thousand lies

千個擁抱 千個謊言

Sweet love and endless fights

甜膩似蜜的愛與永無止境的爭拗

Low vibes and high rides

低沉的氣氛與高架的過山車

Made me lose my mind

讓我喪失理智

 

 

When I need you close at hand

當我需要你是伸手可及的時候

You turn your back on me again

你卻拒之門外

I long for a solid man

我渴望有個堅強的硬漢子

To make me understand

能直接告知我

 

 


After days and nights we spend

經歷我們渡過的這些日與夜後

I'm not better off with you

跟你在一起我沒有過得更好

I'm sick and tired

既疲累不堪又厭惡不已

I can't pretend I am better off with you

我無法假裝跟你共處時很美好

After days and nights we spend

經歷我們渡過的這些日與夜後

I'm not better off with you

跟你在一起我沒有過得更好

I'm sick and tired

既疲累不堪又厭惡不已

I can't pretend I am better off with you

無法假裝跟你共處時很美好

 

 


I'm not better off, better off with you

與你共處 我沒有過得更好

I'm not better off, better off with you

與你共處 我沒有過得更好

I'm not better off, better off with you

與你共處 我沒有過得更好

I'm not better off, better off with you

與你共處 我沒有過得更好

 

 

 

 

Source:MetroLyrics

=========================================

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    幽靈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()